FANDOM

Yukon jest średniej wielkości mapą wydaną 14 sierpnia 2015 r. do Unturned 3. To śnieżna mapa która ma miejsce w terytorium Kanady – w Yukon.

Lokacje Edytuj

Nieskatalogowane Edytuj

  • Uszkodzony AC-130
  • Tartaki
  • Odwrócony statek
  • Uszkodzony Skycrane
  • Złożona kopalnia
  • Posterunek RCMP
  • Stacja paliw
  • Igla

Rozgrywka Edytuj

System śniegu, znany również jako temperatura powraca – co oznacza, że ​​teraz gracze muszą wyposażyć się w ciepłe ubranie aby nie zamarznąć na śmierć, co czyni przetrwanie wyższym priorytetem niż zabijanie. Gracz musi mieć co najmniej dowolną koszulkę, czapkę i parę spodni/legginsów, aby zapobiec wyziębieniu. W budynkach lub przy ogniskach temperatura się zwiększa.

Duża otwarta przestrzeń i ogólny brak dróg sprawiają, że graczowi bardzo łatwo się zgubić. Zaleca się ciągłe sprawdzanie mapy kiedy idziesz w wyznaczone miejsce aby podróż była krótsza oraz aby oszczędzić czas i paliwo. Poważny brak widoczności sprawia, że ​​użycie broni palnej o długim zasięgu, takich jak karabiny jest niemal bezcelowe, sprawiając, że PvP są większym wyzwaniem. Względny brak samochodów zmusza także graczy do korzystania ze skuterów śnieżnych – pojazdów, które mają okropnie małą pojemność baku.

Jedną z niewielu łatwiejszych funkcji rozgrywki jest obfitość sosen (ang. Pine). Są to najlepsze drzewa do produkcji skrzyń, ponieważ sosny oferują najlepszą pojemność. Co więcej, duża liczba domków z bali na całym świecie zapewnia doskonałe lokalizacje baz. Istnieje wiele skuterów śnieżnych i odkrywców rozrzuconych wokół krajobrazu, co ułatwia podróżowanie.

Mapy w Unturned 3
Surwiwalowe GermanyHawaiiPEIRussiaWashingtonYukon
Areny Alpha ValleyMonolithPaintball ArenaPEI ArenaWashington Arena
Inne DestructionDevtest4Tutorial
Usunięte CanadaDevtestDevtest 2Flatgrass