FANDOM

Tłumaczenie:

Nadciąga dużo nowości i wy będziecie mogli to testować już niedługo!

Jeśli jeszcze nie wiesz, Unturned przechodzi gruntowny remont na poprawę optymalizacji

Aktualizacja 3.0 zaczyna nabierać kształtu, różne materiały dla graczy z za kulis szczególnie. Naprawdę doceniam wasze wsparcie dla 3.0 i chcę wam zapewnić dokładnie to czego chcecie!

Pokazałbym parę zdjęć ale nic nie wygląda jeszcze dobrze. Tymczasem tutaj jest lista wszystkich rzeczy nad którymi pracuje:

1. W edytorze można stawiać podstawowe miejsca odrodzenia ale w przyszłości będzie można tworzyć własne tabele łupów oraz ich szybkość ponownego pojawiania się.

2. Większe ilości plików będą mogły być zapisywane co spowoduje lepsze struktury serwerowe dla zapisu. Na przykład, rzeczy które ma gracz są teraz zapisywane w /Saves/Server Name/Player Name/Inventory.

3. Ubrania, ekwipunek, ruchy, kierunek patrzenia i całe postawy są synchronizowane z serwerem. Ekwipunek jest znacznie poprawiony żeby mógł on być użyty do wielu innych rzeczy. Jedną rzeczą jestem podekscytowany, jest to możliwość przechowywania przedmiotów w meblach oraz jedzenia w zasilonych lodówkach.

4. Aktywa mogą być ładowane znacznie łatwiej, oryginalne aktywa są przechowywane na zewnątrz pakietów przez co są łatwe w edycji

5. Zabezpieczenia na serwerach są znacznie silniejsze i rzeczy które robili idioci by zepsuć nam grę na publicznych serwerach, nie będą już zachodzić. Nie tylko to, bo konsola serwerów pozwala na większą kontrole niż do tej pory, właściciel będzie mógł sprawdzać graczy podejrzanych o oszukiwanie i jeśli się to sprawdzi – zbanowanie ich. Autokicker jest bardziej inteligentny. Wydaje mi się że będziecie zadowoleni z nowych rzeczy!

6. Nowy model postaci jest bardziej zoptymalizowany. Nie jest to tylko oddziaływanie grawitacji podczas śmierci ale stosunek pikseli do powierzchni jest zgodny co oznacza, że osoby zainteresowane tworzeniem ubrań będą mieli ułatwioną prace.

7. Nowy system animacji jest bardziej elastyczny co pozwoli na tworzenie i dzielenie się animacjami. To oznacza, że kiedy ty, dla przykładu, przeładowujesz albo zaglądasz do swojego ekwipunku ktoś może też to zobaczyć.

Można zobaczyć kilka cichych aktualizacji w tym tygodniu, tworzone są małe poprawki aby naprawić błędy. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki