FANDOM

W Unturned dostępne jest drzewko umiejętności w którym wykorzystujemy nasze zdobyte punkty doświadczenia. Umiejętności w których możemy się szkolić wyglądają następująco:

1. Survival - paski głodu oraz odwodnienia wzrastają wolniej. Zaleca się wyszkolenie tej umiejętności jako pierwszej, ponieważ daje nam ona więcej czasu na znalezienie pożywienia czy też wycraftowanie canteen.
2. Endurance - ta umiejętność zmniejsza pobieranie przez naszą postać punktów energii podczas sprintu, szybkiego pływania czy też wykorzystywanie silniejszych ataków wręcz [PPM]. Na maksymalnym poziomie skoki i silniejsze ataki nie wykorzystują energii.</br> 3. Sneakybeaky - zmniejsza zasięg słyszalności naszego poruszania się.
4. Marksman - umiejętność ta pozwala na zniwelowanie w pewnym stopniu rozrzutu naszej broni.
5. Warrior - zwiększa zadawane obrażenia z broni białej oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia.

6. Outdoors - zmniejsza czas jaki potrzebujemy na ścięcie drzewa lub wydobycie kamieni.
7. Craftsman - umiejętność rozwija nasz poziom craftingu. Potrzebna do wytworzenia niektórych receptur.
8. Immunity - zmniejsza otrzymywane punkty stanu infekcji poprzez jedzenie/picie zakażonych produktów lub ataku zombie.

Punkty doświadczenia zdobywamy za zabicie zombie/zwierzyny wydobywanie kamieni czy też ścinanie drzewa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki