FANDOM

St peter island

Rozbity helikopter na wyspie.

St.Peter's island(pl. Wyspa świętego Piotra) to niewielka wyspa położona w centrum mapy PEI w Unturned Classic, określana jako lokacja wojskowa. Zwykle znajduje się na niej 5-7 Zombie wojskowych dookoła wraku helikoptera. Aktualnie na wyspie znajduje się Więzienie O'Leary.

Lokalizacja Edytuj

Wyspa jest słabo widoczna z Charlottetown jest widziana prosto za wodą w Alberton. Gdy patrzymy na wyspę z Alberton, helikopter będzie znajdował się z lewej strony wyspy.

Wyspa jest stosunkowo mała i helikopter zajmuje 1/8 jej powierzchni. Z wyspy można zobaczyć Plażę Taylor, doki w Charlottetown oraz doki w Alberton (wraz z S.S Haven).

Ciekawostki Edytuj

  • Miejsce katastrofy oferuje przedmioty wojskowe średniej oraz wysokiej jakości, od pospolitych Worków z Piaskiem po niezwykle rzadki Timberwolf.
  • Zazwyczaj 5 wojskowych Zombie w leśnym lub piaskowym kamuflażu spawnuje się dookoła helikoptera.
  • Miejsce wypadku wygląda na nienaruszone, poza tym, że helikopter jest wbity w ziemię i tworzy krater.
  • Jest możliwe przetransportowanie samochodu na wyspę z głównej części PEI umieszczając w linii prostej 30 Podstaw lub Platform.
  • Helikopter wydaje się być oparty na modelu helikoptera Bell UH-1 Iroquois.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki