FANDOM

W Unturned można znaleźć pojazdy cywilne, służb cywilnych i wojskowe. Są one używane przez graczy do szybszego poruszania się po mapie.

Każdy samochód ma inne właściwości - rzadsze pojazdy zazwyczaj są warte swojej ceny.

Można budować na pojazdach.

Paliwo Edytuj

Każdy pojazd potrzebuje paliwa, aby gracz mógł go używać. Auta pojawiają się z bakiem zapełnionym od 0 do maksymalnie 25%. Pojazd można zatankować pełnym kanistrem.

Każdy pojazd ma inne pojemności baku. Zwykłe samochody mogą pomieścić 100 jednostek paliwa, a APC pomieści 250 jednostek paliwa. Każdy pełny kanister to 25 jednostek paliwa.

Pojazdy które mają w baku co najmniej 25 jednostek paliwa mogą zapełnić pusty karnister.

Prędkość Edytuj

Każdy pojazd ma swoją prędkość maksymalną. Gracz może ją osiągnąć wciskając przycisk odpowiadający za przyśpieszenie. Poniżej pokazana jest lista maksymalnej prędkości:

Pancerz Edytuj

Pancerz wskazuje ile obrażeń może przyjąć pojazd. Im więcej pancerza, tym pojazd może (logicznie) przyjąć więcej obrażeń.

Czasem pojazdy dymią się. Większy i ciemniejszy dym oznacza większy poziom zniszczenia pojazdu. Palący się pojazd nie nadaje się do użytku i po chwili wybucha. Dymiący się pojazd można naprawić palnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki