Witajcie! Z zadowoleniem mogę wam przedstawić główny cel przetrwania w grze Unhurned.

Jak wiemy (z poradnika) mogliście się dowiedzieć o paskach z:

  1. ZDROWIEM
  2. GŁODEM
  3. PRAGNIENIEM
  4. ZAINFEKOWANIEM
  5. ENERGIĄ

ZDROWIE Edytuj

Podczas walki z Zombi lub graczami mogłeś otrzymać obrażenia. Niektóre przedmioty jak Katana tworzą krwotok co grozi śmiercią. Kiedy spada poziom zdrowia od 100% do 1% obraz szarzeję się. Lecz bandaże zatrzymują ten efekt i odnawiają poziom zdrowia.

Ciekawostki:

  • Ciągłe jedzenie i picie nie odnawia zdrowia.
  • Mimo iż skoczysz z bardzo wysokiego miejsca, to jedynie złamiesz kość i nie stracisz nawet % zdrowia. (Złamanie kości – Sprawia że postać wolniej się porusza i nie może biegać.)

GŁÓD Edytuj

Głodny? Pasek głodu idzie w inną stronę niż zdrowie. zaczyna się od 0% do 100% gdzie możemy umrzeć. Stałe znajdywanie jedzenie (nie polecam moldy) może uspokajać tą potrzebę.

Ciekawostka:

  • Nie wyrzucaj lub zbieraj przedmiotyz dopiskiem "moldy", bo można je przemienić w zdrowe nasiona w ilościach 1.

PRAGNIENIE Edytuj

Pragniesz picia? Tak to ten pasek niebieski pasek które zbyt często wzrasta przy każdej wyprawie. Jedyny ratunek to picie z Piersiówki co daję nam stały zapas napojenia.

Ciekawostki:

  • Jedzenie warzyw nie sprawia, że spada poziom pragnienia,
  • Możesz napełnić Piersiówkę w studniach (na farmie) w których nie ma wody.

INFEKCJA Edytuj

Wzrasta przy byciu zaatakowanym przez Zombie i jedzenia rzeczy zatrutych (moldy). W ciągu 1 sekundy może cię zabić przy 100% INFEKCJI.

Ciekawostki:

  • Infekcja nie wzrasta czasowo.
  • Przy 100% infekcji nie zmieniasz się w Zombie.

ENERGIA Edytuj

Użyj SHIFT by biegnąć, przy bieganiu poziom energii spada ale brak jej nic nam nie zrobi.

Oto koszt ruchów:

SKOK – 10% – ENERGII

BIEG – 1% na 1 sekundę ENERGII

MOCNE UDERZENIE ( PPM ) – 20% – ENERGII

Ciekawostka:

  • Na namioty takie jak na lotnisku można wejść bez skakania, a Zombie i tak nie wejdzie.