FANDOM

O'Leary Military Base (pol. Baza wojskowa O'Leary'ego) - Wojskowa baza położona na mapie PEI.

Znajdują się na niej 4 wieże strażnicze, 1 hangar, 3 baraki dla żołnierzy i strzelnica. Jest na jej terenie duża szansa na znalezienie rożnych broni (i nie tylko), takich jak przykładowo: Desert Falcon; akcesoriów bojowych (np. 12 x Zoom Scope); amunicji (np. Nato Tracer ) i umocnień (np. Sandbags ).

Rejon trudny dla początkujących graczy, ze względu na dużą liczbę zombie - żołnierzy.

Szansa na zdobycie APC.

Steamworkshop webupload previewfile 282766704 preview

Ciekawostki Edytuj

  • W centrum bazy znajdują się 2 lądowiska dla helikopterów. Najprawdopodobniej jeden z nich rozbił się na wyspie pośrodku mapy, a drugi lata po niebie i odradza zombie.
  • Z tyłu bazy jest zniszczona pancerna ściana. Mur jest przewrócony na stronę trawnika. Być może oznacza to, że jeden z żołnierzy wysadził mur i naraził innych na zagładę. Lub wyjechał czołgiem/APC. Ale to tylko teoria.
  • Jeśli grasz na Multi, to prawie nie masz szans na wejście do bazy . Jest ona bowiem stale okupowana przez n00bków ze snajperkami , którzy boją się wejść .
  • N00by boją się wejść do bazy , bo jest ona zawsze zajęta przez największych Pr0 na serwie .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki