FANDOM

Nykorev to ręczny karabin maszynowy oparty o PKM produkcji radzieckiej. Używa magazynków Nykorev Box, które przechowują do 100 pocisków. Karabin jest domyślnie zaopatrzony w celownik Nykorev Iron Sights. Nykorev zajmuje 10 miejsc w ekwipunku.

Miejsca występowania Edytuj

Nykorev rzadko pojawia się w bunkrze na wyspie Holman, wieży kontroli lotów, latarni morskiej na Cape Rock oraz na wieżach radiowych na mapie PEI 3.0. Można go także znaleźć w bazie w Heritage Valley, na stacjach radiowych, obok zniszczonej łodzi podwodnej w Puget Sound, w banku w Seattle oraz w pralce na moście z Seattle do wyspy na dole mapy.

Przegląd Edytuj

Nykorev strzela bardzo szybko. Magazynek Nykorev Box zapewnia posiadaczowi możliwość oddania 100 strzałów bez przeładowania (tyle samo co wojskowy magazynek typu Drum).
Od czasu aktualizacji 3.3.7.0, Nykorev jest zdeklasowany przez wojskowego Dragonfang'a (który jest także RKMem) przez jego zasięg i obrażenia. RKM ten, jest bardzo niecelny co czyni go bezużytecznym na średnich i dalekich dystansach.

Generalnie, Nykorev jest bardzo trwałą bronią o średniej przydatności bojowej na małych dystansach i niskiej na średnio-dalekich.

Analiza Edytuj

Zalety Edytuj

  • Pojemny magazynek.
  • Duża szybkostrzelność.
  • Da się na niego założyć dowolny załącznik.

Wady Edytuj

  • Bardzo duży odrzut.
  • Bardzo głośny.
  • Nie posiada trybu pojedynczego strzału.
  • Zajmuje dużo miejsca w ekwipunku.
  • Długi czas przeładowania.
  • Bardzo niecelny.

Naprawa Edytuj

Aby naprawić Nykorev'a należy posiadać 5 Metal Scrap, 2 Maple Plank oraz Blowtorch. Po naprawie, wszystkie Metal Scrap oraz Maple Plank zostaną pochłonięte, natomiast wytrzymałość Blowtorch'a zmniejszy się.

Historia Edytuj

Wersja Zmiany
3.3.6.0 Nykorev zostaje dodany do gry
3.3.7.0 Poprawiono wygląd Nykorev'a

Ciekawostki Edytuj

  • Nykorev był pierwszym ręcznym karabinem maszynowym w grze.
  • Pomimo tego, że w rzeczywistości karabin AKM ([[Zubeknakov[[) i PKM (Nykorev) są zasilane taką samą amunicją, to obrażenia zadane przez Nykoreva są o wiele niższe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki