FANDOM

Montague

Montague
Typ lokacji: Obywatelska
Wielkość: Średnia
Populacja zombie: Średnia
Budynki 7 + namiot militarny

M​ontague to małe miasteczko oblężane przez zwykle tylko 20 - 30 zombie. Jest to lokacja obywatelska.

BudynkiEdytuj

Montague ma tylko obywatelskie domy (i namiot militarny) z normalnym obywatelskimi rzeczami (nie licząc namiotu). Dają one normalne obywatelskie przedmioty, ale w szafkach i piecach można znaleść jedzenie i wodę.

Są też specjalne budowle. Jedna z nich to zabarykadowany dom który ma barykady na parterze. Ten budynek jest bezpieczny, ponieważ zombie nie może się ci włamać do domu. Można użyć drabiny (ladder ) jako wejścia, i pod drabiną dać drewniane kolce (Wooden Spike ). Jest też taka sztuczka z samochodem, że jeśli ustawisz bus pod oknem i sprytnie skoczysz, to dostaniesz się do domu. Ta sztuczka jest jednak trudna do wykonanania. Ten budynek daje normalne, obywatelskie rzeczy, ale w pokoju z łóżkiem na górze możesz znaleść militarne rzeczy.

Militarny namiot może zostać znaleziony przy wejściu do lokacji i daje on militarne rzeczy (pistolety, sand bags itp). Namiot jest strzeżony przez 2 - 6 zombie obywatelskiego, lub militarnego typu.

Fakty / TeorieEdytuj

  • Na ścianie zabarykadowanego domu można znaleść napis Danger napisany krwią (Danger = Niebezpieczeństwo).
  • To jedyne miasteczko, które nie ma sklepów (miasteczko, nie lokacja).
  • Militarny namiot został dodany w wersji 2.1.4 razem z miasteczkiem Burywood .
  • Na skraju miasteczka mozna znaleźć wrak helikoptera
  • Jest to jedno z miejsc respawnowania się Mega Zombie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki