FANDOM

Jagody (ang. Berries), znajdujemy je najczęściej w lasach. Na początku pewnie każdy je zbierał. Każda z nich jest różna. Są różne odmiany, każda ma inne właściwości.

Znajdowanie Edytuj

Krzak

Jeden z krzaków z jagodami. W prawym górym rogu widać Fernwood Farm.

Można je spotkać prawie wszędzie.

Uwaga! Nie każde krzaki z jagodami muszą je mieć. Czasami z pechem można ich nie znaleźć, ale bez obaw! Poszukaj dalej!

Różne typy jagód oraz jak dobrze z nich korzystać? Edytuj

Pink Berries [Różowe jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%

Green Berries [Zielone jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%

Pale Berries [Blade jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%. Występuje efekt uboczny w postaci halucynacji.

Blue Berries [Niebieskie jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%. Występuje efekt uboczny w postaci halucynacji.

Halucynacje-0

Podczas ,,Halucynacji" występują efekty takie jak kiwający się ekran, zwiększona ostrość i jasność ekranu, bardziej kolorowy krajobraz.

Purple Berries [Fioletowe jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%. Wzrasta wskaźnik zakażenia o 20%. Występuje efekt uboczny w postaci halucynacji.

Red Berries [Czerwone jagody] - Zmniejszają głód o 10% oraz nawadniają o 5%. Wzrasta wskaźnik zakażenia o 30%. Występuje efekt uboczny w postaci halucynacji.

Jagody możemy ,,ulepszyć" używając craftinga (przypominam że crafting otwieramy przez przycisk TAB następnie wchodząc w zakładkę crafting) z użyciem kamienia jako narzędzie i identycznych jagód. Oto rezultaty:

Crushed Red Berries - Dodają 10% naszego wskaźnika stanu życia. Crushed Purple Berries - Dodają 10% naszego wskaźnika stanu życia. Crushed Green Berries - Dodają 20% naszego wskaźnika stanu życia. Crushed Pale Berries - Dodają 20% naszego wskaźnika stanu życia. Crushed Blue Berries - Dodają 20% naszego wskaźnika stanu życia. Crushed Pink Berries - Dodają 5% naszego wskaźnika stanu życia oraz niweluje wskaźnik infekcji o 25%.

Ciekawostki: Edytuj

  • W trybie multiplayer kiedy my mamy halucynacje inni tego nie widzą to po nas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki