FANDOM

Na wstępie chciałbym rozwiać pojawiające się obawy dotyczące utraty zapisów z wersji 2.0 na 3.0. Będziesz mieć możliwość wyboru czy chcesz odtwarzać domyślne 3.0 lub zostać na „classic” 2.0 który nadal posiada wszystkie Twoje dotychczasowe zapisy.

W ubiegłym tygodniu zaimplementowałem i podzieliłem się z wami masą funkcjonalności w nadchodzącej wersji 3.0. Projekt nie idzie tylko w kierunku podanym w temacie ale staram się poprawiać problemy które pojawiają się w wersji 2.0.

Możliwe jest teraz noszenie kapelusza, okularów, maski, plecaka, kamizelki, koszuli, spodni – wszystko w tym samym czasie. Pozwoli to założyć noktowizor wraz z kapeluszem, co koliduje w obecnej wersji 2.0 Włosy i broda jeszcze nie są gotowe ale również będzie można używać ich razem.

Została zwiększona jakość i wydajność modeli oraz zostały ulepszone animacje. Widać to na załączonym obrazku w raz z AR32.

To są główne rzeczy które zmieniły się pod względem wizualnym ale została wykonana masa ulepszeń niewidoczna gołym okiem.

-Serwery mogą być teraz hostowane w trybie Secure. Niezabezpieczone sieci oraz tryb LAN pozwalał zbanowanym osobą powrócić na serwer. Gra jest bezpieczniejsza dla uczciwych użytkowników

-Właściciele serwerów mogą stworzyć czarną listę (wykluczonych użytkowników) białą listę oraz wyrzucić użytkownika przy pomocy deadykowanej konsoli albo dodanie jego nazwy do whitelist/blacklist. Administrator może nadać uprawnienia innym użytkownikom w celu pomocy przy moderacji serwera. W momencie zbanowania albo wyrzucenia z serwera możesz wybrać na jak długo oraz dodać adnotację z powodem takiej decyzji.

– Możesz teraz sprawdzić gdzie i czy w ogóle gra Twój kolega. Dostępne jest również dołączanie do serwera poprzez listę znajomych oraz wysłanie zaproszenia do gry.

Będę się starał publikować informację o wersji 3.0 co kilka dni wraz z harmonogramem co zostanie dodane abyście wiedzieli dokładnie nad czym aktualnie pracuje. Przedstawiam wam harmonogram na najbliższe kilka dni.

Sobota – Wdrożenie istniejącego asortymentu do 3.0 Niedziela – Implementacja menu głównego i systemu dla tworzenia wielu postaci. Poniedziałek – Poprawienie narzędzi terenu i napisanie wiadomości o przyszłej aktualizacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki