FANDOM

Przez ostatnie kilka dni pracowałem nad wprowadzeniem nowych pomysłów.

– Edytor map korzysta z 8 rodzajów podłoża (2 splatmaps ?) na ten moment z 4x rozdzielczością oraz zdolnością do oznaczenia elementów skał i traw. Wbudowana zakładka szczegółów „ang. Details” pozwala na skonfigurowanie detali wszystkich użytych traw czy kamieni.

– System trzymania przedmiotów w ekwipunku ulegnie zmianie ze slotowego w zupełnie nowy. Pozwala to na przechowywanie rzeczy takich jak ubrania w jednym miejscu. Doda to nowej dynamiki grabieży. UI nowego systemu jest na tę chwilę zastępcze, będę pracował nad ulepszeniem jego aspektów.

-Możesz teraz stworzyć kilka postaci i dostosować im indywidualną nazwę, wygląd i specjalności. Użytkownicy posiadający konto Gold Unturned otrzymają dodatkowe ekstra sloty !

-Każdemu użytkownikowi na serwerze zostanie przypisana unikalna 16-bitowa tożsamość, która ułatwi moderowanie rozgrywki przez administratorów. Ma to związek ze SteamID oraz nazwą użytkownika. To oznacza, że można zgłosić gracza poprzez użycie jego nazwy użytkownika, a nawet jeśli opuści serwer host będzie w stanie wyszukać go i prześledzić jego wcześniejsze poczynania.

Kolejne kilka następnych dni będę pracował nad poprawą inwentarza, modernizacją cyklu dnia i nocy oraz dodaniem do edytora możliwości budowania dróg i budynków. Następnej paczki informacyjnej o aktualizacji możecie spodziewać się w czwartek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki