Honeybadger jest legendarną bronią palną w Unturned 3 i jest klasyfikowana jako karabinek. Można go znaleźć wraz z nieosiągalną lufą Honeybadger'a i żelaznymi celownikami Honeybadger'a.

Występowanie Edytuj

Germany
Występuje jedynie poprzez opakowania.
Hawaii
Może być znaleziona w instalacji Aegis na Mauna Kea.
PEI
Występuje poprzez opakowania oraz Horde Beacon.
Russia
Występuje poprzez opakowania oraz w Coalition Base.
Washington
Może być znaleziona w militarnych lokacjach i wyrzucona przez Mega Zombie.
Yukon
Może zostać wyrzucona przez Mega Zombie na Scorpion-7.

Analiza Edytuj

Zalety Wady
Honeybadger jest integralnie stłumiony, co oznacza, że nie potrzebuje tłumika. Niska dokładność.
Zabiera jedynie 6 slotów w ekwipunku.
Może być wyposażona jako broń drugorzędna.
Niski odrzut. Mała wytrzymałość.
Posiada tryb półautomatyczny. Jest niezwykle rzadki.
Przyzwoite obrażenia przeciw Zombie (99) i graczom (40). Długa animacja celowania sprawia, że możesz zostać zabity zanim strzelisz.
Imponujące RPS. Nie nadaje się do ataku z bliskiej odległości ponieważ jest strasznie hałaśliwy (bez tłumika).
Może korzystać ze 100 pocisków.

Historia Edytuj

Wersja Zmiany
3.3.4.0 Dodano 'super rzadką nową broń' (teraz Honeybadgera) z ID 65533.
3.3.5.0 Zwiększono rozprysk kul Honeybadgera oraz zmniejszono liczbę zajmowanych slotów.

ID zmienione z 65533 na 116.

3.11.0.0 Honeybadger może być ustawiony jako broń drugorzędna (secondary).}}
3.11.2.0 Zmniejszono zasięg Honeybadgera.

Dodano unikalny dźwięk Honeybadgera.

3.13.3.0 Ulepszono modele Eaglefire i Honeybadgera.
3.15.0.0 Dodano obrażenia przeciw obiektom, ustawione na 25.

Bronie palne w Unturned 3
Pistolety AceAvengerCobraColtDesert FalconKryzkarekLugerTeklowvka
Karabinki BulldogCalling CardHoneybadgerPeacemakerScalarViperYuri
Pistolety maszynowe EmpireMaschinengewehr
Karabiny szturmowe AugewehrEaglefireFusilautHeartbreakerMaplestrikeMatamorezNightraiderSwissgewehrZubeknakov
Bronie HawkhoundRifleSchofieldSportshot
Dalekosiężne bronie SabertoothSnayperskya
Karabiny snajperskie EkhoGrizzlyTimberwolf
Strzelby BluntforceDeterminatorDevil's BaneMasterkeySawed-OffQuadbarrelVonya
Karabiny maszynowe DragonfangHell's FuryNykorev
Łuki Birch BowCompound BowCrossbowMaple BowPine Bow
Inne bronie palne NailgunPaintball GunRocket LauncherShadowstalkerShadowstalker Mk. II