FANDOM

Burywood

Typ:: Miasto
Rozmiar: Duże
Ilość zombie: Wysoka
Domy: 7
Komisariat: 1
Straż pożarna: 1
Sklep z bronią: 1
Mięsny: 1
Stacja benzynowa: 1
Poczta: 1

Burywood jest największym miastem w grze. Znajduje się na wschód od bazy wojskowej. Znajduje sie tutaj obóz campignowy oraz jedyny sklep z bronią w całej grze. Jest tutaj również stacja benzynowa, z której wiele razy przyjdzie nam skorzystać. Znajduje się tu również bramę z wieżą ,a z tym idzie możliwość spotkania militarnych zombie. Jest możliwość spotkania przy bramie pojazdu Humvee i APC.

Obszar ten jest idealnym miejscem na punkt polowań, gdyż miejsce jest oblegane przez graczy, którym nie przeszkadza duża ilość zombie.

Ciekawostki Edytuj

  • Burywood został dodany w patchu 2.1.4.
  • Jest to obecnie jedyne miasto z budynkiem Gun Store, Cemetery, Butcher Shop.
    • Jest to również pierwsze miasto z zakrzywionymi drogami.
  • Burywood jest obecnie największym miastem w PEI i ma najwięcej zombie spośród innych miejsc.
    • Jest to również jedyne miejsce gdzie występują wszystkie rodzaje zombie (cywilnej, służbie cywilnej i zombie wojskowych).
  • Burywood nawiązuje do miasteczka Woodbury z komiksu oraz serialu The Walking Dead.
  • Jest również określany jako "Waffletown", co możemy zauważyć na znaku przy wjeździe do miasta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki