FANDOM

Witajcie! Jak sam temat mówi wam, że znajdziecie tu różne typy budynków!

W temacie również opisuję co możemy odnaleźć w ich przypadku. (Również przypominam że jedzenie Moldy inaczej oznacza Zatrute!)

Stodoła Edytuj

Stodołą.JPG

Stodoła z Wiltshire Farm.

W stodole możemy znaleźć nasiona, ubrania farmera oraz broń taką jak Łopata kosa widły i wiosło a nawet piłe mechaniczną. Poszukaj wzdłuż ścian i w miejscach zakrytych dla osoby przechodzącej.

Domki Edytuj

Dom.JPG

Dom na Wiltshire Farm.

Jak wiemy już domki można spotkać na farmie. Są to małe jednopiętrowe domy które także spotykamy w miastach.

Na kanapie, koło telewizora lub łóżka poszukaj czy nie ma strzał łuku, broni palnej ręcznej, posiłku jakim są jedzenie (nie wykluczajmy Moldy).

Sklep z jedzeniem Edytuj

Bez tytułu.JPG

Przykładowy sklep z Jedzeniem

Znajdziemy tu dużo jedzenia w tym warzywa (często znajdują się Moldy) znajdziemy tu wodę lub jakieś puszkowane warzywa/jedzenie lub Cole

Mechanik Edytuj

Mechanik.JPG

Zakład mechaniczny

W zakładzie mechanicznym spotkamy specjalne przedmioty takie jak Car Jack i plecaki. Najczęściej spotykane są tu pojemniki na benzynę i materiały budowlane jak bolts czy nails.

Pralnia Edytuj

W Pralni mamy zawsze i to zawsze ubrania lub cloth. Więc jak ich potrzebujesz idź tam. W pralni są wszystkie rodzaje pralek. Do pralni prowadzą dwa wejścia.

Dwu-piętrowe domy Edytuj

W dwupiętrowych domkach znajdziemy kilka pokoi. Znajdziemy tam też jakieś ubrania lub plecaki.

Często jak znajdziemy dom z lodówką odnajdziemy butelkę, warzywa (zdarzają się Moldy!).

Stacja benzynowa Edytuj

Stacja benzynowa.JPG

Stacja benzynowa.

W Stacji benzynowej znajdziemy na pewno pojemniki na benzynę. Bolts, młotek, jedzenie (w tym warzywa najczęściej Moldy, puszkowaną Colę i flary.)

Policja Edytuj

W policji znajdziemy bronie ręczne, jak pałka policjanta. Broń palną, jak pistolet i naboje. Szukaj więc w celi w posterunku lub przy biurku policjanta. Czasami znajdziemy niedaleko policji czapkę lub inną część garderoby policjanta.

Botanik Edytuj

Jest to mały zielony budynek z napisem botanic. w środku są cztery pułki a na nich znajdziemy zawsze nasiona, czasem warzywa (najczęściej to Moldy) lub doniczki.

Latarnia morska Edytuj

Na Summerside Pansula na końcu półwyspu znajdziemy latarnię. W niej przydatne rzeczy jak naboje. Rzeczy tam losowo się regenerują dlatego polecam tam pójście. Pamiętajcie po drodze sprawdź dołki na tym polu golfowym!

Straż pożarna Edytuj

Straż pożarna.JPG

Straż pożarna.

Często spotykamy tutaj flary, stroje strażackie, czasem latarki (torch) (rzadziej Handlamp). Spotkamy też siekierę strażacką. W garażu można znaleźć straż pożarną (Auto)

Apteka Edytuj

Jest to biały budynek w którym są pułki na których są leki.

Supermarket Edytuj

Są to ogromne budynki z półkami i lodówkami. Jeżeli brakuje komuś jedzenia to musi tam iść. Przy supermarketach jest mnóstwo zombie

Poczta Edytuj

Jest to budynek w którym są rzeczy do craftingu. Można tam znaleźć sznurki i taśmę klejącą.

Edytuj

Edytuj

Ciekawostki: Edytuj

  • Jak wejść do zabarykadowanego domku na w Montague? To proste poszukaj auta/samochodu. Jak najlepiej dużego. Ambulans powinien być dobry, podsadź się i wejdź do niego! Jest też drugi sposób wejścia tam jaki jest po prostu stworzenie drabin po których się wejdziemy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki