FANDOM

Poniżej tłumaczenie wpisu:

Witajcie!

Gdybyście jeszcze nie wiedzieli, to Unturned przechodzi w tej chwili olbrzymie przemiany w zakresie serwerów Steam, optymalizacji i wsparcia Workshopu Steam, który nie jest obecnie dostępny publicznie.

Olbrzymie zmiany, o których wspomniałem wcześniej, będą osadzone w olbrzymiej aktualizacji, oznaczonej numerem 3.0! W ciągu ostatnich kilku dni, udało mi się znacznie przyśpieszyć postęp prac nad:

– Lokalizacje są w tej chwili możliwe do wykonania, wszystkie pliki językowe są przechowywane w folderze, który znajduje się w katalogu z grą. Możesz w łatwy sposób skopiować folder z tłumaczeniem angielskim i stworzyć własne. Możesz również pobrać czyjąś pracę z warsztatu Steam.

– Całe zaplecze dla zewnętrznych dodatków jest skończone. Animacje, tekstury, modele, wszystko o czym możesz pomyśleć jest w tej chwili możliwe do modyfikowania i dodania.

– Chmura Steam i lokalne zapisy stanu gry (dotychczas zapisywane w rejestrze) używają podobnego, łatwego do odczytania, systemu. jest on solidniejszy i prosty w konfigurowaniu.

– Edytor map jest w tej chwili prawie ukończony i pozwala na formowanie terenu, konfigurowanie tekstur i przemieszczanie obiektów. (Podziękowania dla /u/zaph34r za pomoc z algorytmem do przemieszczania osi modelu względem świata/ekranu). Mapa może mieć wielkość maksymalnie do 64km².

Wczytywanie prostych poziomów jest już możliwe, więc mogę rozpocząć pracę nad rzeczami proponowanymi przez graczy (inwentarz, ubiory, życie itp)! Prawdopodobnie napiszę post odnośnie tych dodatków pod koniec tego tygodnia.

Obecna lista zmian dla aktualizacji 2.2.3 składa się głównie z poprawek błędów, dodania nowych obiektów (skał), w miejscach, w których ich nie było itd. ale jest również pewien dodatek: Można wyciszać graczy po naciśnięciu na nich w liście graczy i wybraniu opcji „mute”.

Dzięki za przeczytanie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki