FANDOM

Poniżej tłumaczenie wiadomości od autora gry

Witajcie!

Gdybyście jeszcze nie wiedzieli, to Unturned przechodzi w tej chwili olbrzymie przemiany w zakresie serwerów Steam, optymalizacji i wsparcia Workshopu Steam, który nie jest obecnie dostępny publicznie.

Zamiana wszystkiego idzie mi całkiem dobrze i nauczyłem się wiele w dziedzinie optymalizacji i lepszego zabezpieczania sieci. Na chwilę obecną większość postępu jest w kodzie, ale mam również przykład graficzny, który pokazuje jak bardzo można zoptymalizować modele:

Zamierzam również stworzyć różne LOD (Level of Details – poziomy detali, im dalej przedmiot jest oddalony, tym mniej detali ma on na sobie) każdego modelu, gdy przyjdzie na to czas. Jedną rzeczą, związaną z kodem, którą jestem bardzo podekscytowany jest zamiana zapisywania w rejestrze na rzecz chmury Steam dla clienta gry i zapisywania do plików dla serwerów. To oznacza możliwość posiadania kilku postaci i slotów na zapisy!

Ponieważ nie mogę pokazać zbyt wiele, gdyż większość pracy została zawarta w kodzie, prawdopodobnie nie napiszę kolejnej wiadomości o aktualizacji dopóki nie dodam do gry czegoś, co można zobaczyć.  (Może nawet coś do przetestowania dla was?) Jednakże, zrobię co w mojej mocy, aby przybliżyć Wam co zrobiłem w poszczególne dni na moim Twitterze.

I wreszcie lista zmian:

Dodatki: – dodane zostały dodatkowe „fail safes?”, które mogą naprawić błąd z obrażeniami na większych serwerach.

Zmiany: – usunięto kolce z elektrycznych ogrodzeń, by wyjaśnić, dlaczego zasilanie musi być włączone.

Poprawki: – poprawiono kilka nieznośnych exploitów. – poprawiono brak możliwości zbierania plonów na obecnych serwerach dedykowanych. – poprawiono okienka mówiące, że gra prawdopodobnie ma aktualizację.

Dzięki za przeczytanie!

DDVCP62.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki