FANDOM

APC
APC-0.jpg
ID 53(Leśny) 57(Piaskowy)
Klasa Wojskowy
Wytrzymałość 1000
Paliwo 2500
Miejsca 8
Prędkość 58.5 km/h(gaz)

27 km/h(wsteczny)

Armored Personnel Carrier(pl. Transporter Opancerzony) to ziemnowodny pojazd wojskowy w Unturned 3. W przeciwieństwie do większości pojazdów lądowych w grze, ten ma możliwość pływania.

Dostępność Edytuj

Wariant leśny spawnuje się Bazie Wojskowej Summerside i przy Moście Konfederacji na PEI. APC nie można znaleźć na mapie Yukon, a wariant pustynny w kilku lokacjach wojskowych na mapie Washington, na przykład posterunki przy tunelach koło Bazy Wojskowej Olympia.

Wygląd Edytuj

APC to 8-kołowy pojazd z długim kadłubem. Jest całkowicie zamknięty, nie licząc frontu, z dwoma oknami dla kierowcy i przedniego pasażera. Ma dwa włazy na górze, które jednak nie mogą być otwarte.

Kolor APC jest zależny od tego, na jakiej mapie go znajdujemy, wersja zielona, leśna występuje na PEI, podczas gdy pustynna pojawia się na mapie Washington.

Analiza Edytuj

Zalety Wady
  • Z powodu dużego baku, APC można jechać długo bez potrzeby częstego tankowania go.
  • Pasażerowie w APC są dobrze chronieni przed pociskami, tylko kierowca i przedni pasażer są w małym stopniu wystawieni na ostrzał.
  • Mieści ośmiu graczy.
  • Dzięki możliwości pływania pojazdem znikają ograniczenia podróżowania.
  • Pasażerowie z tyłu nie mogą używać efektywnie broni.

Ciekawostki Edytuj

  • APC nie przypomina modelu żadnego prawdziwego pojazdu opancerzonego, jednak wygląda jak połączenie kilku modeli takiego pojazdu.
  • Z powodu swoich wymiarów ledwo mieści się w garażach.
  • Model APC w edytorze map wydaje się wykorzystywać starszy model APC, nie wiadomo, czy było to zamierzone, czy po prostu zapomniano go zmienić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki